خانه » آهنگ قدیمی » دانلود ده آهنگ برتر گروه Queen

دانلود ده آهنگ برتر گروه Queen

دانلود ده آهنگ برتر گروه Queen

Queen یک گروه راک بریتانیایی است. آهنگ‌های این گروه هنوز هم مورد علاقهٔ دوستداران موسیقی است و از رادیوهای سراسر جهان شنیده می‌شود. فردی مرکوری اصالتاً از خانواده‌ای پارسی‌تبار و زرتشتی مقیم هندوستان به نام‌های بومی وسارا بولسارا زاده شد. این خوانندهٔ هنرمند و پرطرفدار که بیش از دو دهه در عرصهٔ موسیقی راک درخشید در پنجم سپتامبر سال ۱۹۴۶ میلادی در شهر زنگبار در کشور تانزانیای کنونی متولد گردید. در ابتدا خانواده‌اش نام او را فرخ گذاشتند اما پس از آن و در شروع دوران خوانندگی‌اش به دلیل سختی تلفظ نامش برای طرفداران مجبور به تغییر نام از فرخ به «فردی» شد و نام خانوادگی‌اش را نیز به مرکوری تغییر داد.

 

Queen

 

او در همان دوران کودکی و برای ادامهٔ تحصیل به همراه خانواده‌اش به انگلستان مهاجرت کردند و پس از اتمام تحصیلات در رشتهٔ موسیقی و هنر به‌عنوان خواننده و ترانه‌نویس سبک موسیقی راک پا به این عرصه نهاد. این خوانندهٔ بریتانیایی به شخصیت گوتیک‌وار و پرزرق‌وبرق و صدای قدرتمندش بر روی صحنه مشهور بود. گروه کوئین در سال ۱۹۷۱ در شهر لندن شکل گرفت. Freddie Mercury خوانندهٔ اصلی و پیانیست، Brian May گیتاریست، John Deacon گیتاربیس و Roger Taylor به‌عنوان درامر اعضای گروه را تشکیل می‌دادند. راجر و برایان قبل از پیوستن به گروه کوئین با گروه Smile همکاری می‌کردند.

در سال ۲۰۰۱ مرکوری به همراه دیگر اعضای گروه کوئین، به تالار مشاهیر راک اند رول، در سال ۲۰۰۳ به تالار ترانه‌نویسان مشهور، در سال ۲۰۰۴ به تالار مشاهیر موسیقی بریتانیا وارد شد، و گروه کوئین هم در سال ۲۰۰۲ ستاره‌ای در پیاده‌رو شهرت هالیوود دریافت کرد. در سال ۲۰۰۹، در یک نظرسنجی توسط کلاسیک راک، مرکوری به عنوان برترین خواننده راک همه دوران‌ها انتخاب شد. آل‌میوزیک مرکوری را به عنوان یکی از بزرگترین سرگرمی‌سازان راک همهٔ اعصار که دارای یکی از برترین صداها در زمینهٔ موسیقی است، توصیف کرد.

 

ده آهنگ منتخب از آثار گروه Queen :

 

۱- Bohemian Rhapsody

 

۲- Don’t Stop Me Now

 

۳- I Want to Break Free

 

۴- Somebody To Love

 

۵- We Are The Champions

 

۶- We will rock you

 

۷- Another One Bites the Dust

 

۸- Crazy Little Thing Called Love

 

۹- Under Pressure

 

۱۰- Who Wants To Live Forever

 

دانلود ده آهنگ برتر گروه Queen

از آهنگ لذت ببرید

پیشنهاد

 

بهترین آهنگ های پراگرسیو راک

 

بهترین آهنگ های سبک پراگرسیو راک

 

۱۰۰۱ آهنگی که قبل از مرگ باید بشنوید به انتخاب منتقدان موسیقی

 

۱۰۰۱ آهنگی که قبل از مرگ باید بشنوید

 

بهترین آهنگ های سبک سینث پاپ

 

بهترین آهنگ های سینث پاپ

 

آهنگ های سبک اینداستریال

 

بهترین آهنگ های خاص

 

مجموعه موسیقی بی کلام رمانتیک

 

موسیقی بی کلام رمانتیک

 

بهترین آهنگ های سبک هیپ هاپ

 

بهترین آهنگ های سبک رپ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *