خانه » موسیقی بی کلام » دانلود آلبوم بهترین آهنگ های Beethoven

دانلود آلبوم بهترین آهنگ های Beethoven

دانلود بهترین آهنگ های Beethoven

Ludwig van Beethoven موسیقی‌دان و آهنگساز آلمانی در ۱۷ دسامبر ۱۷۷۰ میلادی در شهر بن، یکی از شهرهای آلمان به دنیا آمد. استعداد موسیقی‌اش در سنین کودکی آشکار بود و در ابتدا توسط پدرش به سختی و فشرده آموزش داده می‌شد. وی بعداً توسط آهنگساز و رهبر ارکستر، کریستیان گوتلوب نیفه موسیقی آموخت و تحت نظارت او نخستین اثر خود، مجموعه‌ای از واریاسیون‌ها برای ساز شستی‌دار را در سال ۱۷۸۳ منتشر کرد. وی شخصیتی مهم در انتقال بین دوره‌های کلاسیک و رمانتیک در موسیقی غرب بود و یکی از بزرگترین آهنگسازان اروپایی به حساب می‌آید. او در طول زندگی خود آثار بسیاری آفرید که نه سمفونی، پنج کنسرتو پیانو، یک کنسرتوی ویولن، سی و دو سونات پیانو، شانزده کوارتت زهی، دو مس و اپرای فیدلیو از آن جمله‌اند.

 

Beethoven

 

اولین اثر بزرگ ارکسترال بتهوون، سمفونی شماره یک در سال ۱۸۰۰ خلق شد و در سال ۱۸۰۱، شش کوارتت زهی (اپوس ۱۸) ساخت بتهوون از کمی پیشتر به ناشنوایی مبتلا شده بود و بیماری‌اش در این سال‌ها رو به وخامت گذاشته بود اما وی همچنان به فعالیت‌اش ادامه داد و سمفونی‌های سوم و پنجم خود را به ترتیب در سال ۱۸۰۴ و ۱۸۰۸ منتشر کرد کنسرتو ویولن در سال ۱۸۰۶ ساخته شد. وضعیت جسمانی وی تا سال ۱۸۱۱ با ناشنوایی تقریبا کامل وخیم‌تر شد و بتهوون از اجرای موسیقی و حضور در مجامع عمومی خودداری می‌کرد.

بتهوون بعد از دور شدن از جامعه، بسیاری از تحسین‌برانگیزترین آثار خود مانند سمفونی‌های بعدی، موسیقی مجلسی و سونات‌های پیانو را در دورهٔ پایانی حیاتش تألیف کرد. تنها اپرای وی که فیدلیو نام دارد و برای اولین بار در سال ۱۸۰۵ اجرا شده بود را در سال ۱۸۱۴ به نسخهٔ نهایی رساند، میسا سولمنیس را در سالهای ۱۸۱۹–۱۸۲۳ ساخت و آخرین سمفونی‌اش را نیز در سال‌های ۱۸۲۲–۱۸۲۴ ساخت. آخرین کوارتت‌های زهی ۱۸۲۶–۱۸۲۵ از جمله دستاوردهای نهایی بتهوون است. وی سرانجام پس از چند ماه بیماری و بستری، در سال ۱۸۲۷ درگذشت.

 

بیست آهنگ منتخب از آثار Beethoven :

 

Beethoven

 

VA – The Very Best Of Beethoven (2CD) (2005) {Naxos}


MP3 245kbps | RAR | 284 mb


Genre: classical

 

دانلود بهترین آهنگ های Beethoven

 

توجه: فایل فشرده آلبوم را باید با آخرین ورژن اپلیکیشن یا نرم افزار WinRAR اکسترکت کنید و رمز musicdagh با حروف کوچک وارد کنید.

پیشنهاد

 

بهترین آهنگ های پراگرسیو راک

 

موسیقی پراگرسیو راک

 

بهترین آهنگ های سبک سینث پاپ

 

سینث پاپ

 

مجموعه کامل موسیقی بودا بار

 

موسیقی بودا بار

 

کالکشن طلایی آهنگ های قدیمی

 

آهنگ های قدیمی

 

اسطوره های سبک هیپ هاپ

 

هیپ هاپ

 

مجموعه موسیقی اینداستریال

 

موسیقی اینداستریال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *